Hvad gør du, når kunden ikke betaler sin regning? Hvad er den rigtige inddrivelsesproces, og hvornår kan det betale sig at gå videre med inddrivelsen af et sådant tilgodehavende?
Alt dette afhænger af hvilke konkrete forhold, der er omkring kunden og tilgodehavendet, som:Kurset henvender sig til personer, der i hverdagen står for at rykke og inddrive virksomhedens tilgodehavender.
På dette kursus gennemgår vi rammerne for de bedste inddrivelsesmetoder af forfaldne tilgodehavender. Vi gennemgår bl.a. reglerne for debitorrykning, forenklet inkasso og småsagsprocessen, samt hvad man skal være opmærksom på i tilfælde af at kunden går konkurs. Herunder:
Der veksles på kurset mellem konkret gennemgang af regler, den praktiske anvendelse og drøftelse med udgangspunkt i deltagernes egne erfaringer.
Der er pt. ingen arrangementer i kalenderen.
TEKNIQ Arbejdsgiverne er en organisation med klart fokus på teknik-og installationsbranchen samt industri. Som medlem får du en lang række fordele, der er tilpasset netop dine behov.
Vi har nu sendt kodeordet til den e-mailadresse, der er registreret på det indtastede medlemsnummer.
Med venlig hilsen
TEKNIQ Arbejdsgiverne
Tak for din interesse. Vi kontakter dig snart for at fortælle dig mere om, hvorfor det er en god idé for din virksomhed at være medlem af TEKNIQ – den eneste arbejdsgiverorganisation med 100 procent fokus på el- og installationsbranchen.