Salg for ikke sælgere - men alle med kundekontakt

Kurset er for alle med kontakt til kunder på en eller anden måde.

Har du mødt en dårlig sælger?

Det har de fleste - og ofte husker vi desværre oplevelsen længe. "Det gode salg" bygger på evnen til at have en god, målrettet og åben dialog med kunden. Udgangspunktet er, at kunden skal møde personer der vil hjælpe frem for sælge.
På dette kursus lærer du de grundlæggende værktøjer, som gør det lettere for dig at rådgive kunden og få ordren samtidig med, at din kunde oplever en professionel behandling.

Hvem bør deltage?

Kurset er for alle med kontakt til kunder på en eller anden måde. Kontakten kan være på telefon, hos kunden eller bare når kunden kommer forbi virksomheden.

Kursusindhold


  • Hvad er salg egentlig for noget?
  • Hvad er forskellen på at sælge til en kunde - og et køb fra en kunde?
  • Hvad er forskellen på salg og en ekspedition?
  • Hvordan ved vi hvad kunden søger og hvad kunden vil købe?
  • Hvad er et købssignal for noget?
  • Hvordan behandler vi indvendinger fra kunder?
  • Hvordan forklarer vi vores produkt og eller serviceydelser på en motiverende måde overfor kunderne?
  • Hvordan træner vi i at kunne sælge og føre gode dialoger med kunderne?
  • Hvad forventer kunderne af en ikke sælger?
  • Hvordan får vi spurgt om kunden vil købe uden at virke anmassende?
  • Hvordan kommunikerer vi med de forskellige kunde-og persontyper?
  • Hvordan træner vi let i at blive mere komfortable med at sælge?

Form

Kurset kombinerer korte oplæg, drøftelse og praktisk træning, med tid til den enkelte deltagers træning af egne udfordringer.

Kalender

06-02-2019
Salg for ikke sælgere - men alle med kundekontakt - Glostrup
11-09-2019
Salg for ikke sælgere - men alle med kundekontakt - Århus
Kontakt TEKNIQ

Har du spørgsmål? Kontakt os!

cer@tekniq.dk

4343 6000

TEKNIQ er den eneste organisation med klart fokus på teknik-og installationsbranchen. Som medlem får du en lang række fordele, der er tilpasset netop dine behov.