Sociale medier – vejen til kunderne og de gode medarbejdere

Med sociale medier har du en ny indgangsvinkel til at kapre kunder og brande dit firma over for de dygtigste medarbejdere

Men hvordan sikrer du værdien for virksomheden ved at være aktiv på sociale medier, hvilke ressourcer kræver det, hvad skal du undgå, og hvad kan du med fordel gøre?

I en kombination af teori og praksis introducerer vi til strategi, handlingsplaner, annoncering, personlige profiler, firmaprofiler, showcases med videre på diverse sociale medier. Vi fokuserer særligt på Facebook, LinkedIn og mulighederne med Google.

Hvem bør deltage?
Ledelse og medarbejdere, som har en direkte kontakt til virksomhedens kunder eller arbejder med virksomhedens kommunikation.

Kursusindhold
Deltagerne opnår værktøjs- og færdighedsmæssig indsigt i kommunikation via sociale medier. De bliver trænet inden for følgende hovedområder:

» Hvorfor – hvilken gevinst giver sociale medier?
» Hvad – hvilke sociale medier skal du bruge?
» Hvordan – Krav til ressourcer, forskellige typer opslag,
   kritiske kommentarer, annoncering

Form
På kurset veksles der mellem korte oplæg, diskussion og eksempler. Gruppeopgaver løses med udgangspunkt i deltagernes egne erfaringer. Trin-for-trin træning, øvelser og efterfølgende diskussioner sætter fokus på hvad der er godt og skidt i en konkret situation.


Senest opdateret 04-05-2016

Kalender

Der er pt. ingen arrangementer i kalenderen.

Kontakt TEKNIQ

Har du spørgsmål? Kontakt os!

cnl@tekniq.dk

4343 6000

TEKNIQ er den eneste organisation med klart fokus på teknik-og installationsbranchen. Som medlem får du en lang række fordele, der er tilpasset netop dine behov.