Kunden i centrum

Opbygning af et struktureret og målrettet arbejde med ens nuværende og kommende kunder

Der arbejdes med segmentering og prioritering af kunder og opgaver, samt kommunikationen med kunderne. Dette er et praktisk orienteret kursus, hvorefter deltagerne vil kunne skabe bedre relationer til deres kunder og være mere effektive i prioritering af kunder.

Hvem bør deltage?
Alle som har en direkte kontakt til virksomhedens kunder.

Kursusindhold
Deltagerne opnår værktøjs- og færdighedsmæssig indsigt i kundehåndtering, segmentering, prioritering, kommunikation, kontaktskabende adfærd, spørgemetodik, og bliver trænet inden for følgende hovedområder:

» Hvordan arbejder jeg effektivt og struktureret med mine
    kunder?
» Hvilke kunder nuværende og nye er vigtigst for virksomheden?
» Hvordan kommunikerer jeg mest effektivt med mine kunder? 

Form 
På kurset veksles der mellem korte oplæg, diskussion og praktisk træning. Gruppeopgaver løses med udgangspunkt i deltagernes egne erfaringer. Trin-for-trin træning, rollespil, cases og efterfølgende diskussioner sætter fokus på deltagernes arbejde med kunderne.


Senest opdateret 27-09-2016

Kalender

07-12-2016
Kunden i centrum - Glostrup
Kontakt TEKNIQ

Har du spørgsmål? Kontakt os!

cnl@tekniq.dk

4343 6000

TEKNIQ er den eneste organisation med klart fokus på teknik-og installationsbranchen. Som medlem får du en lang række fordele, der er tilpasset netop dine behov.