Mersalg for servicemontører

Med udgangspunkt i servicemontørens verden lærer deltagerne de fundamentale værktøjer til servicesalg at kende

Værktøjer til at ”se” og spørge på ekstra opgaver de steder, hvor han bevæger sig rundt. Dette er en praktisk orienteret kursusdag med træning i den konkrete brug af disse mersalgsværktøjer.

Hvem bør deltage?
Medarbejdere, som har en direkte kontakt til virksomhedens kunder uden at have en sælgende funktion. Fælles er, at det at sælge er en forholdsvis ukendt situation, og hvor grundholdningen er, at det drejer sig om service over for sine kunder.


Kursusindhold
Deltagerne opnår værktøjs- og færdighedsmæssig indsigt i kommunikation, kontaktskabende adfærd, spørgemetodik, idépræsentation, initiativ og styring, energi, udstråling og bliver trænet inden for følgende hovedområder:

» Hvordan lærer jeg at identificere købsområder og signaler
     herpå?
» Hvordan får jeg aftaler/ordrer og mersalg?
» Hvordan lukker jeg ordrer/aftaler her og nu?
» Personlig handlingsplan for hver enkelt deltager

Form
På kurset veksles der mellem korte oplæg, diskussion og praktisk træning. Gruppeopgaver løses med udgangspunkt i deltagernes egne erfaringer. Trin-for-trin træning, rollespil, cases og efterfølgende diskussioner sætter fokus på deltagernes stærke og svage sider i salgssituationer.


Senest opdateret 18-12-2015

Kalender

Der er pt. ingen arrangementer i kalenderen.

Kontakt TEKNIQ

Har du spørgsmål? Kontakt os!

cnl@tekniq.dk

4343 6000

TEKNIQ er den eneste organisation med klart fokus på teknik-og installationsbranchen. Som medlem får du en lang række fordele, der er tilpasset netop dine behov.