Sociale medier – vejen til kunderne og de gode medarbejdere

Sociale medier giver dig en uundværlig indgangs-vinkel til at kapre kunder og brande dit firma over for de dygtigste medarbejdere

Men hvordan sikrer du værdien for virksomheden ved at være aktiv på sociale medier, hvilke ressourcer kræver det, hvad skal du undgå, og hvad kan du med fordel gøre?

I en kombination af teori og praksis introducerer vi til strategi, handlingsplaner, annoncering, personlige profiler, firmaprofiler, showcases med videre på diverse sociale medier. Vi fokuserer særligt på Facebook og LinkedIn og berører mulighederne for målrettet annoncering.

Hvem bør deltage?

Ledelse og medarbejdere, som har en direkte kontakt til virksomhedens kunder eller arbejder med virksomhedens kommunikation.

Kursusindhold

Deltagerne opnår værktøjs- og færdighedsmæssig indsigt i kommunikation
via sociale medier. De bliver trænet inden for følgende hovedområder:
» Hvorfor – hvilken gevinst giver sociale medier?
» Hvad – hvilke sociale medier skal du bruge?

» Hvordan – Krav til ressourcer, forskellige typer opslag, kritiske             kommentarer, annoncering

Form

På kurset veksles der mellem oplæg, diskussion og praktisk træning. Gruppeopgaver løses med udgangspunkt i installationsbranchens hverdag. Trin-for-trin træning, øvelser og efterfølgende diskussioner sætter fokus på hvad der er godt og skidt i en konkret situation.

Kalender

22-05-2017
Sociale medier - vejen til kunderne og de gode medarbejdere - Glostrup
18-09-2017
Sociale medier - vejen til kunderne og de gode medarbejdere - Aarhus
Kontakt TEKNIQ

Har du spørgsmål? Kontakt os!

cnl@tekniq.dk

4343 6000

TEKNIQ er den eneste organisation med klart fokus på teknik-og installationsbranchen. Som medlem får du en lang række fordele, der er tilpasset netop dine behov.