Louise Andersen

Teknisk konsulent

btc@tekniq.dk

VVS’15 slog alle rekorder

8.322 besøgte VVS’15 i Odense. Dermed er rekorden fra 2007 slået. Også ved TEKNIQs stand var besøgstallet højere end nogensinde.

8.322 branchefolk kiggede forbi Odense Congress Center sidst i april, da messen VVS’15 slog den hidtidige besøgsrekord fra 2007.

TEKNIQ var naturligvis på messen med egen stand.

- Vi slog skam også besøgsrekorden på vores stand. Der har været mange forbi, og det er dejligt, for det er jo derfor, vi er der. Vi har haft gode dialoger med både lærlinge og studerende, og en del studerende har meldt sig ind i TEKNIQ på studiemedlemsskaber, fortæller salgs- og projektleder Jacob Björnsson fra TEKNIQs kommunikationsafdeling.

Selve standen fungerede godt, fortæller Jacob Björnsson:

– Vi har i år gjort tingene anderledes i forhold til tidligere år. Placeringen var ny, og vi valgte at have en aktivitet på standen i form af ”Find 5 fejl” på to fjernvarmetavler, vi lånte af Syddansk Erhvervsskole. Sværhedsgraden gav både mange panderynker og gode grin. De medlemmer, som besøgte vores stand, var generelt meget positive over for de nye tiltag.

Se video fra messen