Kom godt i gang med commissioning

Planlægger du at bruge commissioning som procesmetode i et byggeri? Så følg de gode råd fra Værdibyg og kom godt i gang.

Værdibyg er igen klar med gode råd. Denne gang handler det om, hvordan du kommer i gang med commissioning, og lidt om roller og opgaver.

Ved at involvere byggeriets parter tidligt kan bygherren sikre en hensigtsmæssig kvalitetsstyring og derved styrke projektets totaløkonomi.

Commissioning-processen skal ideelt set sættes i gang allerede i programmeringsfasen for at opnå størst mulig værdi, men det er også muligt, at bygherrer eller entreprenører sætter commissioning-initiativer i gang senere i processen.

Læs mere hos Værdibyg

Om værdibyg

Værdiskabende Byggeproces (Værdibyg) er resultatet af et initiativ taget af byggeriets toneangivende organisationer. Med initiativet ønsker BAT-Kartellet, Bygherreforeningen, Dansk Byggeri, Danske Arkitektvirksomheder, Foreningen af Rådgivende Ingeniører og TEKNIQ at tage fat i problemerne og udfordringerne i byggeriet og i byggeriets processer.