Jan Eske Schmidt

Underdirektør

jes@tekniq.dk

Har du lavet Danmarks bedste renovering?

Kender du et godt renoveringsprojekt, der fortjener anerkendelse, kan du indstille det til RENOVER prisen 2016.

Prisen blev uddelt første gang i 2013 af Realdania og GI for at bringe de gode renoveringseksempler frem i lyset, så de kan inspirere til endnu flere renoveringsprojekter. Begge glæder sig over, at de nu for fjerde gang kan uddele prisen.

– RENOVER prisen handler om at fejre, når nogen har gjort et virkelig godt stykke renoveringsarbejde. Samtidig kan vi med prisen være med til at tydeliggøre, hvor vigtig renovering af boliger, erhvervsbyggeri og institutioner er, siger administrerende direktør i GI Lars Axelsen i RENOVER prisens nyhedsbrev.

Sidste år blev der i alt indstillet 167 projekter til prisen. Heraf en del under kategorien Alment boligbyggeri, som der tidligere har været efterlyst gode eksempler på.

Frem til 10. marts 2016 kan du indstille projekter her