Henrik Carøe Gjellebøl

hcg@tekniq.dk

Konference, den 6. september: Fremtidens FM - mere end outsourcing

Fremtidens Facilities Management – alle led i kæden skal levere

Fælles konference mellem Dansk Facilities Management netværk og TEKNIQ, med fokus på bl.a. trends, Big Data, Internet of Things, totaløkonomi og bæredygtighed.

Den tekniske udvikling ændrer vores arbejdspladser på alle måder: hvordan vi bygger dem, hvordan vi udstyrer dem, hvordan vi vedligeholder dem og ikke mindst hvordan vi arbejder mere produktivt i dem.

Dansk Facilities Management og TEKNIQ sætter på denne fælles konference fokus på nogle af de udviklinger, der kommer til at præge Facilities Management i de kommende år. Både offentlige og private virksomheder er under pres for at levere mere for mindre. Alle led i kæden skal optimere både i forhold til omkostninger og i forhold til at bidrage til virksomhedens forretningssucces, indtjening og arbejdsprocesser.

Se programmet for dagen og tilmeld dig her.