Jesper Sandberg

Chefkonsulent

jsa@tekniq.dk

Over 800 har været til infomøder om de nye elsikkerhedsregler

Og to nye møder er netop arrangeret. Skal du med?

813 installatører, elektrikere og andre har været med til TEKNIQs og Sikkerhedsstyrelsens indtil videre 12 informationsmøder om de nye elsikkerhedsregler.

– Målene har været at orientere medlemmerne og gøre dem opmærksomme på de væsentligste ændringer af betydning for deres daglige praktiske virke og samtidig skabe tryghed om, at TEKNIQ følger og påvirker udviklingen. Vi er meget glade for det store fremmøde, siger teknisk konsulent Jesper Sandberg fra TEKNIQs tekniske afdeling.

Han er også glad for, at deltagerne på en tilfredshedsskala fra 1-6 har givet møderne en score på 5,4 i gennemsnit.

– Det tyder på, vi har ramt det rette indhold og format og mødt medlemmernes behov.

De 12 oprindelige møder er afholdt, men TEKNIQ og Sikkerhedsstyrelsen giver dig to chancer til for at blive helt opdateret i de nye regler med to ekstramøder.

• Det første er i Aarhus 3. november
  • Det andet er i København 7. november.
De to møder er fra 13.30-16.00 med frokost.

Læs mere og meld dig til et af møderne her.

Du kan også læse Electras omtale af de nye regler fra august-udgaven af magasinet.