Jesper Sandberg

Chefkonsulent

jsa@tekniq.dk

Informationsmøder om de nye elsikkerhedsregler

Kom til TEKNIQs informationsmøde med Sikkerhedsstyrelsen og Dansk Standard om elsikkerhedsreglerne, som er trådt i kraft pr. 1. juli 2017.

På møderne vil du og dine medarbejdere blive opdateret på konsekvenserne af den nye stærkstrømslovgivning, og reglerne for den påbegyndte overgangsordning.

Sikkerhedsstyrelsen vil sætte fokus på de centrale nye vejledninger, som er udarbejdet i samarbejde med TEKNIQ. Dansk Standard vil fortælle om de nye standarder på området, og hvordan du smartest kan bruge dem, og fra TEKNIQs side vil vi sætte fokus på, hvordan du bliver fortrolig med vores nye app - både til dimensionering og informationssøgning.

Se programmet og tidspunkt for møderne på nedenstående links, hvor du også tilmelder dig. Deltagelse i mødet koster kr. 150,- pr. deltager for medlemmer af TEKNIQ, og kr. 350,- pr. deltager for ikke-medlemmer.

Vel mødt til nogle forhåbentlige informative og inspirerende informationsmøder!

19. september i Slagelse

3. oktober i Holstebro