Kelvin Strømsholt

Konsulent

kas@tekniq.dk

Fire nye forretningsfag hos KEA

Få værktøjerne til at gøre den daglige drift mere effektiv. KEA Kompetence udbyder nu fire nye fag, som styrker den forretningsmæssige kunnen hos el- og vvs-installatører. De nye fag er udviklet i et tæt samarbejde med branchen.

Én ting er at kunne sit håndværk til fingerspidserne. Noget andet er at være en dygtig leder med sans for forretning og drift.

Installationsbranchen har dygtige teknikere, som håndterer store teknologiske forandringer, men der skal også fokus på indtjeningen og på kunderne. Det kommer der med KEAs nye fagmoduler, som øger installatørernes muligheder for at udvikle forretningen.

På akademiuddannelserne kan man dygtiggøre sig, samtidig med at man arbejder. Den model betyder, at virksomhederne kan fastholde dygtige medarbejdere, som gerne vil vide og kunne mere. Omvendt giver tilrettelæggelsen af akademiuddannelserne mulighed for, at de studerende kan bruges deres viden fra dagligdagen i undervisningen.

De fire nye fag, som udbydes inden for akademiuddannelsen i El-installation og akademiuddannelsen i VVS-installation er:

• Projektledelse og entreprisestyring udbydes fra 29. januar 2018. Læs mere og tilmeld dig her
  • Virksomhedsdrift udbydes fra 31. januar 2018. Læs mere og tilmeld dig her
  • Salg og kundeforståelse (udbydes fra 27. august 2018)
  • Ledelse og forretningsudvikling (udbydes fra 29. august 2018)

Fagene er målrettet elektrikere, smede, vvs´ere og personer med elektronik- og svagstrømsuddannelsen eller automatik- og procesuddannelsen.

Fagene retter sig ligeledes til personer, der ønsker aktuel viden om forretningsdrift i installationsbranchen.

Faget kan tages alene eller som en del af akademiuddannelsen i el-installation eller akademiuddannelsen i VVS-installation.

Yderligere oplysninger: Lars Thore Jensen, latj@kea.dk, 2466 8052

Studievejledning: Joan Nielsson Mathiasen, jonm@kea.dk, 2498 2010

Konsulent hos TEKNIQ: Kelvin Strømsholt, kas@tekniq.dk, 7741 1581

Læs mere om efteruddannelse på KEA.dk/kompetence