Niels Jørgen Hansen

Adm. direktør

njh@tekniq.dk

Forhandlinger om elektrikeroverenskomst fortsætter på søndag

Nattens forhandlinger om ny elektrikeroverenskomst gav gode og konstruktive drøftelser.

I går den 1. marts mødtes TEKNIQ Installatørernes Organisation med Dansk El-Forbund til overenskomstforhandlinger. Efter en del timers arbejde natten til i dag blev parterne enige om at fortsætte forhandlingerne søndag.

– Vi har rigtig gode fremskridt i forhandlingerne. Vi skal nu afklare visse tekniske spørgsmål, før vi mødes igen, siger TEKNIQs adm. direktør Niels Jørgen Hansen.

Elektrikeroverenskomsten mellem Dansk El-Forbund og TEKNIQ dækker 1.900 virksomheder med tilsammen 20.000 medarbejdere.

el-ok17

Nattens forhandlinger fandt sted hos TEKNIQ. På billedet ses fra venstre formand for TEKNIQ Henrik Fugmann, underdirektør Thorkild Bang og (med ryggen til) adm. direktør Niels Jørgen Hansen. De sidder over for næstformand i Dansk El-Forbund Jens-Olav Pedersen, forbundsformand Jørgen Juul Rasmussen og næstformand Jan Jensen. Foto: Claus Boesen