Kontakt TEKNIQ

Arbejdsmarkeds-afdelingen

tekniq@tekniq.dk

Irske virksomheder søger samarbejdspartnere i Danmark

Under overskriften: ”High Tech Construction seminar” inviterer Enterprise Ireland og Invest in Denmark til et seminar om opførelse af datacentre i Danmark.

En række irske entreprenører og ingeniørfirmaer, som har stor erfaring i opførelse af datacentre, har meldt sig til seminaret, hvor der vil være talere fra Enterprise Ireland, Invest in Denmark, Dansk Byggeri, TEKNIQ, Cowi, M+W Ireland og Facebook.

Intentionen med seminaret er dels at skabe relationer mellem de irske virksomheder og danske virksomheder, som har interesse i at deltage i arbejdet med datacentre, dels at de TEKNIQ som Dansk Byggeri får mulighed for at fortælle de irske deltagere om organisationernes erfaringer med udenlandske virksomheders udfordringer med den danske model.

Seminaret er gratis, holdes på engelsk og finder sted onsdag den 22. marts kl. 8.30-15.00 hos Udenrigsministeriet, Asiatisk Plads 2, 1448 København K.

Der er et begrænset antal pladser, så tilmeldinger vil blive registreret et ”først til mølle”-princippet.

Tilmelding skal ske senest den 17. marts 2017 til apa@tekniq.dk. Yderligere information kan fås hos Thorkild Bang eller Alessandra Pannicelli, TEKNIQ, tlf. 4343 6000.

8:30 – 9:00 Registration and coffee
9:00 – 9:10 Welcome by Susanne Hyldelund, Director, Invest in Denmark and Enterprise Ireland
9:10 – 9:20 Short presentation on Irish capability by Karin Angus, Enterprise Ireland
9:20 – 9:40 Martin Jacobsen, Investment Manager, Invest in Denmark - doing business in Denmark and which mistakes to avoid