Nicolai Siegumfeldt

Chefkonsulent

nsi@tekniq.dk

El-branchens fremtid er nu

Dansk El-Forbund og TEKNIQ inviterer deres medlemmer til dialog om teknologier og udfordringer i fremtidens el-branche.

Digitalisering, robotter og internet-of-things er ved at forandre el-branchen. Hvad der før var science fiction bliver i disse år til virkelighed, og de nye teknologier vil ikke bare forandre den teknik og de installationer, som omgiver os, men de vil også forandre den måde som el-branchen arbejder på.

Dansk El-Forbund og TEKNIQ ønsker, at branchen står stærkest muligt i forhold til de muligheder, som ny teknologi tilbyder. Derfor inviterer Dansk El-Forbund og TEKNIQ til dialog om, hvilke muligheder og udfordringer de nye teknologier giver. Alle medlemmer af Dansk EL-forbund og TEKNIQ er velkomne. Der gennemføres i alt fire møder rundt omkring i landet, og man vælger selv det møde, der passer en bedst.

Tilmelding - Nordkraft, Aalborg, 6. november
Tilmelding - Navitas, Aarhus, 13. november