Anne Birkelund

anb@tekniq.dk

Vi forbinder Danmark med fremtiden

Den 10. oktober gik TEKNIQ i luften med en ny landsdækkende branding-kampagne, der skal gøre installationsbranchen mere synlig.

Kampagnen skal lære danskerne, at el- og vvs-virksomhederne leverer kloge tekniske løsninger til gavn for hele samfundet. Og at branchen også beskæftiger sig med energieffektivisering, velfærdsteknologi, intelligente installationer, komfort og indeklima, sikring, automatisering og meget andet.

Det er budskabet i de korte tekstannoncer, som man for tiden kan se i JP, Berlingske, Børsen og en række regionale medier. Sideløbende kører der også animerede annoncer på de sociale medier, der viser, at installationsbranchen ikke kun leverer produkter og håndværk, men også løsninger og rådgivning.

Vi forbinder Danmark med fremtiden

Man kan læse om de forskellige områder på kampagnesitet: www.installationsbranchen.dk og se de annoncer, der bliver postet på Facebook her: https://www.facebook.com/installationsbranchen

Bliv en del af kampagnen

Hvis jeres virksomhed er medlem af TEKNIQ, er der mulighed for at bruge materialet i jeres egen markedsføring. Materialet består af kampagne-logoet ”Installationsbranchen – vi forbinder Danmark med fremtiden” og annoncerne, som I kan downloade fra boksen til venstre.

Hvis I ønsker at dele annoncerne på jeres egen eller jeres virksomheds Facebook-side, kan I også gøre det herfra: https://www.facebook.com/installationsbranchen

Der er også mulighed for at bestille streamers til varevogne ved at klikke på linkene nederst på siden.

Bestil streamer 1

10x70 cm. Trykt i gennemsigtigt, let aftageligt folie. Bestil her

Brandingkampagne 2017

Bestil streamer 2

10x70 cm. Trykt i gennemsigtigt, let aftageligt folie. Placér den fx efter firmanavnet på virksomhedens biler. Bestil her

Brandingkampagne 2017

I første omgang kører kampagnen i seks uger og frem til 20. november.

For yderligere oplysninger om kampagnen, kontakt Anne Birkelund på anb@tekniq.dk eller mobil 30352151.