Nicolai Siegumfeldt

Chefkonsulent

nsi@tekniq.dk

Teknologi og fremtidens vvs-branche

Kom med til dialogmøder, hvor vi sammen vil blive klogere på digitalisering, robotter, internet-of-things og andre af de teknologier, der i de kommende år vil forandre vvs-branchen.

TEKNIQ, Blik- og Rørarbejderforbundet og Dansk Metal ønsker, at vvs-branchen står stærkest muligt i den fremtid vi går ind i. Derfor inviterer de tre organisationer sine medlemmer til dialog om, hvilke muligheder og udfordringer, der er forbundet med de nye teknologier. Målet er, at branchen står stærkest muligt i fremtiden.

Der gennemføres i alt fire dialogmøder forskellige steder i landet. På møderne vil der være debat om, hvordan branchen bedst møder udviklingen, og der er brug for din stemme i debatten. Du vælger selv det møde, der passer jer bedst.

Du er meget velkommen til at tage medarbejdere med til mødet. Det kan give et fælles udgangspunkt for en snak internt i din virksomhed om, hvor virksomheden er på vej hen.

Møderne: