Jesper Sandberg

Chefkonsulent

jsa@tekniq.dk

Hvordan bruger vi TEKNIQ EL appen?

Hvordan bruger vi appen i praksis, spørger et medlem?

Spørgsmål

Vi har set, at TEKNIQ EL appen er kommet i en ny version, men vi er ikke rigtig kommet i gang med at bruge mulighederne i appen endnu. Hvordan bruger vi appen i praksis?

Svar

TEKNIQ EL appen er nu ganske rigtigt kommet i en forbedret version 2.0. Du og dine medarbejdere kan downloade appen i App Store (hvis I bruger iPhone) eller i Google Play (hvis I bruger andre smartphones). I søger blot på TEKNIQ og downloader appen. Du kan registrere dig som TEKNIQ-bruger af appen med det samme, eller du kan vente, til du har brugt appen 10 gange. Herefter skal du registrere dig for at kunne fortsætte med at bruge den.

Du registrerer dig ved at trykke ”Registrér” på appens forside og efterfølgende trykke ”Acceptér” for at acceptere appens vilkår. Derefter indtaster du jeres virksomheds TEKNIQ-medlemsnummer og skriver jeres firmanavn samt dit eget navn eller dine initialer.

Du skal altså ikke i forbindelse med registreringen bruge din kode til TEKNIQs hjemmeside og dermed heller ikke udlevere koden til dine medarbejdere. Alle medarbejdere i din virksomhed kan på samme måde benytte appen ved at registrere sig. Hvis du tidligere har downloadet appen, men er i tvivl om hvorvidt du har den nye version 2.0, kan du trykke på ”Registrér” eller på dit firmanavn på appens forside. På registreringssiden skal der gerne stå ”Version: 2.0.0” – ellers skal du blot gå ind på App Store eller Google Play, søge appen frem og bede den om at opdatere.

TEKNIQ EL appen er downloadet mere end 10.000 gange, og har haft over 20.000 sidevisninger de seneste 30 dage.

Jesper Sandberg, chefkonsulent, TEKNIQ