Tina Voldby

tvo@tekniq.dk

2012 8283

Brev om støtte fra AD MEDIA

TEKNIQ Arbejdsgiverne har erfaret, at Dansk Metal Odense i samarbejde med mediebureauet AD MEDIA lige nu opfordrer metalvirksomheder til at yde økonomisk støtte til en ny rekrutteringsfilm med fokus på industritekniker og værktøjsmager.

Opfordringen er indtil videre sendt pr. brev til virksomheder på Fyn med en besked om, at virksomheden vil blive kontaktet en af de nærmeste dage med henblik på annoncering. TEKNIQ Arbejdsgiverne har ikke kunnet få bekræftet, om kampagnen også kører i resten af landet, og hvilke virksomheder der ellers bliver kontaktet.

Vi vil i den forbindelse gerne tydeliggøre, at TEKNIQ Arbejdsgiverne og Dansk Metal normalt samarbejder om markedsføring og branding af vores uddannelser overfor de unge og i fællesskab finansierer disse aktiviteter. For eksempel kører vi lige nu en fælles kampagne på de sociale medier. Der burde derfor ikke være behov for, at I som medlemsvirksomhed yderligere går ind i finansiering af sådanne aktiviteter.

Hvis I har spørgsmål i den forbindelse, er I er velkomne til at kontakte underdirektør Tina Voldby på telefon 7742 4238,

TEKNIQ Arbejdsgiverne er en organisation med klart fokus på teknik-og installationsbranchen samt industri. Som medlem får du en lang række fordele, der er tilpasset netop dine behov.