Niels Jørgen Hansen

Adm. direktør

njh@tekniq.dk

Vækstplan for alle

TEKNIQ ser vækstplanen som en, der både vil sikre vækst i hele Danmark og i alle brancher.

TEKNIQ Installatørernes Organisations administrerende direktør Niels Jørgen Hansen kommenterer vækstplanen:

- Med vækstplanen tager regeringen en række gode initiativer, som tilsammen styrker væksten i hele Danmark og i alle brancher. Planen har et særligt fokus på de erhverv, som fylder meget i områder med lav vækst – landbrug, turisme og industri. En fremgang for dem er også fremgang for en række andre erhverv. Det er også glædeligt for installationsbranchen, som servicerer de øvrige erhverv, siger Niels Jørgen Hansen.

- Vi ser frem til mindre bureaukrat og mere udvikling. Lempede skatter og afgifter for erhvervslivet er et godt grundlag for ny vækst. Ændringerne af planloven skaber mere fleksibilitet og smidighed, som giver nye erhvervsmuligheder samtidig med, at der tages miljøhensyn, siger Niels Jørgen Hansen.

- Desuden er det meget positivt med en række initiativer, som sikrer bedre adgang til uddannelser i yderområderne, herunder et øget antal erhvervsskoler som udbyder grundforløbene, siger Niels Jørgen Hansen.

- Vi opfordrer Folketingets partier til at tage godt imod vækstplanens mange initiativer, som tilsammen er et godt grundlagt til at styrke dansk erhvervsliv, siger Niels Jørgen Hansen.

Niels Jørgen Hansen træffes på 40 74 43 60