Ledelse og personaleudvikling

Arbejdspladsvurdering
MUS-samtaler

Medarbejderudviklingssamtalen kan bruges til at afstemme forventninger mellem virksomheden og den enkelte medarbejder

Læs mere
Psykisk arbejdsmiljø
Tillidsrepræsentanter og samarbejde

TEKNIQs overenskomster sætter rammerne for tillidsrepræsentanter. I Lederaftalen er der ingen tillidsmandsregler, men en talsmand.

Læs mere
Bøger til forlag
Personalehåndbog

Personalehåndbogen er virksomhedens retningslinjer og en del af ledelsens kommunikation med medarbejderne.

Læs mere
Udannelsesaftale Ny
Personaleledelse

Personaleledelse handler om at administrere de menneskelige ressourcer på arbejdspladsen. Det sker bl.a. ved at ansætte, udvikle og motivere medarbejderen.

Læs mere

TEKNIQ er den eneste organisation med klart fokus på teknik-og installationsbranchen. Som medlem får du en lang række fordele, der er tilpasset netop dine behov.