Medlems- og Ledelsessekretariatet

(tidligere Foreningssekretariat og Ledelsessekretariat)

Medlems- og Ledelsessekretariatets fokus og opgaver:

  • Driver og udvikler TEKNIQ Arbejdsgivernes kurser og uddannelser til ledere inden for el-, vvs- og metalvirksomheder
  • Udarbejder konjunktur- og virksomhedsanalyser, der viser, hvordan medlemsvirksomhederne kan forbedre indtjeningen
  • Driver TEKNIQ Arbejdsgiverne Ledernetværk
  • Rådgiver og stiller analyser og værktøjer til rådighed inden for drift og ledelse af branchens virksomheder
  • Tilrettelægger og gennemfører medlemskampagner

Desuden arbejder afdelingen med:

  • Bestyrelsesbetjening
  • Direktionsbetjening
  • Medlemsregistrering
  • Akkvisition og fastholdelse
  • Årsdag
  • De regionale råd
  • Lokalforeningerne
  • Indmeldelsesprocedurer
  • Lederkurser
  • CRM-ansvar
  • HR
  • FNs verdensmål


Senest opdateret 07-09-2020

TEKNIQ Arbejdsgiverne er en organisation med klart fokus på teknik-og installationsbranchen samt industri. Som medlem får du en lang række fordele, der er tilpasset netop dine behov.