Digitale møder er blevet hverdag under COVID-19, og vi mødes nu i stort omfang på Teams, Skype, Zoom etc. Men også i fremtiden vil et stort omfang af vores møder sandsynligvis blive afholdt virtuelt.
Onlineformatet kalder på nye kompetencer, da det er noget helt andet at holde digitale salgsmøder, byggemøder, produktionsmøder etc.
Der kræves bl.a. et højere energiniveau fra mødelederen, så gennemslagskraften på skærmen styrkes og andre virkemidler skal i brug for at fastholde fokus og skabe involvering fra deltagerne.
På dette online kursus som udbydes i samarbejde med
EPO bliver du bekendt med faldgruberne og mulighederne i det digitale format og du vil få konkrete tips til, hvad der skal til for at planlægge og gennemføre succesfulde digitale møder, hvor du får involveret deltagerne.
Så vil du brænde endnu mere igennem på skærmen, så tilmeld dig kurset i dag.
Kursusform
Dette kursus er et online kursus, som afholdes digitalt via Microsoft Teams.
Nærmere info kommer på mail et par dage inden afholdelsen.
Der bliver vekslet mellem oplæg fra underviseren, drøftelse af egne erfaringer og mulighed for refleksion igennem opgaver. Du kan forvente at blive aktiv inddraget i løbet af kurset. Der vil naturligvis også blive mulighed for at stille spørgsmål.
Praktisk infoKurset er for medlemmer af TEKNIQ Arbejdsgiverne.
Deltagelse er gratis.
Vær opmærksom på at der er begrænset antal pladser til rådighed.
Så husk at melde afbud i god tid, hvis du bliver forhindret i at deltage, så andre kan få glæde af pladsen. No show gebyr kr. 500,- ex. moms.
Tilmelding til kurset foregår via linket øverst.