Kampagne skal få flere til at ’tænke bag facaden’
Dansk El-Forbund og TEKNIQ går nu igen i offensiven for at brande elbranchen og få flere dygtige unge til at tage en elektrikeruddannelse.
De to organisationer genopliver i de kommende uger reklamefilmen "Elbranchen - vi tænker bag facaden", som også kunne opleves på skærmen sidste år.Samtidig suppleres indsatsen med en annoncekampagne på Facebook, omkring Skills, der finder sted i Aalborg i dagene 26 – 28 januar. Kampagnen er i de uger målrettet unge i hele landet med budskaber om de mange muligheder, som en elektrikeruddannelse åbner for.
Kampagnen på Facebook kører dels som betalt annoncering, dels som organisk markedsføring, hvor unge fx bliver aktiveret via små konkurrencer i forbindelse med DM i Skills 2017.
Spred budskabet
Hjælp elbranchen med at sprede budskabet og tiltrække flere unge til elektrikeruddannelsen ved at like og dele film og statusopdateringer fra elektrikeruddannelsens Facebookside.På elektrikeruddannelsens officielle hjemmeside elektrikeruddannelsen.dk kan alle interesserede desuden hente billeder, film og brochurer, der frit kan benyttes i forbindelse med egne markedsføringsaktiviteter om elektrikeruddannelsen.
Find elektrikeruddannelsen på Facebook
Elektrikeruddannelsens officielle hjemmesideMaterialer om elektrikeruddannelsen
Se kampagnevideoen her:
Sådan deler du videoen eller lægger den ind på dit eget website