Anne Mette Høiler

Konsulent

amh@tekniq.dk

Aftale med KRAK/De Gule Sider ophører til nytår

Udfører du el- og vvs-arbejde eller bygningssmedearbejde og er medlem af TEKNIQ Arbejdsgiverne, fremgår det via søgning på KRAK/De Gule Sider, at dit firma er omfattet af garantiordningen.

TEKNIQ Arbejdsgiverne har haft en mangeårig aftale med KRAK om denne visning, men KRAK har nu valgt at opsige aftalen, hvilket betyder, at visning af logoer på KRAK/De Gule Sider falder bort ved udgangen af året.

Aftalen omfattede også udvidet markedsføring med en særlig rabat for medlemmer af TEKNIQ Arbejdsgiverne. Denne rabat bortfalder også ved årets udgang. Har din virksomhed tegnet en rabataftale om udvidet markedsføring på KRAK/De Gule Sider, vil du blive kontaktet direkte af KRAK vedrørende denne aftale.

Kraks/De Gule Siders opsigelse vedrører både visning af TEKNIQ Garanti og Håndværkergaranti (for tidligere medlemmer af Arbejdsgiverne).

Yderligere oplysninger kontakt Medlems- og Ledelsessekretariatet.

TEKNIQ Arbejdsgiverne er en organisation med klart fokus på teknik-og installationsbranchen samt industri. Som medlem får du en lang række fordele, der er tilpasset netop dine behov.