Fejlfinding

Oplever du problemer med at modtage nyhedsbrevene fra TEKNIQ Arbejdsgiverne, kan der være flere årsager.

Nogle gange skyldes det simple fejl som fuld indbakke eller blokering af afsenderadressen (tekniq@tekniq.dk), andre gange at e-mailudbydere automatisk blokerer for visse typer af masseudsendelser, da systemerne antager at mails med mange modtagere er spam.

Problemløsning

TEKNIQ Arbejdsgiverne anvender Campaign Monitor til at udsende nyhedsbreve, pressemeddelelser, medlemsorienteringer, branchetal og kursustilbud. Hvis du ikke modtager nogle af disse, kan det skyldes at dit e-mailsystem eller din e-mailudbyder blokerer for de afsenderadresser og IP-adresser, som Campaign Monitor anvender til at udsende nyhedsbrevene.

I så fald skal den IT-ansvarlige i virksomheden sørge for at whiteliste disse. Det drejer sig om afsenderadresserne cmail1.com, cmail2.com [...] cmail20.com samt en række IP-adresser, læs mere i Campaign Monitors dokumentation

HUSK:
Sørg naturligvis for at tjekke, at din indbakke ikke er fuld og sørg for, at du ikke har blokeret TEKNIQ Arbejdsgivernes afsenderadresse "tekniq@tekniq.dk".

Oplever du stadig problemer med manglende modtagelse, er du velkommen til at kontakte webredaktør Tine Lund på mail tlu@tekniq.dk og eller tlf. 3050 7748.

Senest opdateret 20-02-2020

Webredaktoer-Tine-Lund

Tine Lund

Webredaktør

tlu@tekniq.dk

TEKNIQ Arbejdsgiverne er en organisation med klart fokus på teknik-og installationsbranchen samt industri. Som medlem får du en lang række fordele, der er tilpasset netop dine behov.