Arkiv - Pressemeddelelser

• 19 mar 2019

Installationsbranchen på stabil optur

I 2018 kunne el- og vvs-virksomhederne for femte år i træk notere stigende omsætning. Dermed har væksten i branchen været næsten dobbelt så stor som for dansk økonomi generelt. Det er konklusionen i den årlige markedsanalyse fra TEKNIQ. Her forventer man, at fremgangen bliver ved de kommende år – men i reduceret tempo.
  • 15 mar 2019

Kære politikere: Tag en dyb indånding, og besøg et klasselokale

Debatindlæg fra Simon O. Rasmussen, underdirektør i TEKNIQ, som blev bragt i Politiken fredag d. 15. marts.
  • 13 mar 2019

Ny godskørselslov er et vildskud af de helt store

Ny godskørselslov betyder, at alle danske varebiler skal registreres igen. Det er helt hen i vejret, lyder det fra TEKNIQ.
  • 11 mar 2019

Danskerne er med på pumperne

Salget af varmepumper er steget voldsomt de seneste år. Alene i andet halvår af 2018 blev der solgt næsten 23.000 varmepumper – en stigning på godt 30 procent i forhold til året før. Hos brancheorganisationen TEKNIQ forventer man, at udviklingen vil fortsætte.