Efter 20 år i Lemvigh-Müller er Henrik Kristensen tiltrådt som ny markedschef med ansvar for Key Account Management (KAM) i Brødrene Dahl. Med over 30 års erfaring fra branchen og et omfattende netværk får han en vigtig rolle i styrkelsen af Brødrene Dahls position.
Det er ifølge salgsdirektør Søren Lisberg Andersen en stor gevinst, at det er lykkedes at få Henrik Kristensen til Brødrene Dahl. Med mere end 30 års branchekendskab, heraf næsten 20 år som salgs- og projektchef i Lemvigh-Müller, er han en stærk profil i VVS-branchen, som bidrager med et solidt branchekendskab og et stort netværk.
Med skiftet til Brødrene Dahl skal Henrik Kristensen igen arbejde med det, han brænder mest for.
- Jeg har de sidste to år haft ansvar for salget til de regionale kunder i Lemvigh-Müller, men det er KAM og projektsalg, der har min store interesse, og som jeg har arbejdet med i det meste af mit liv. Jeg glæder mig til at vende tilbage til mit ”gamle” område og til at blive en del af Brødrene Dahl. Det bliver spændende at indgå i et nyt miljø med nye kollegaer hos landets største VVS-grossist, siger den nye markedschef for KAM i Brødrene Dahl, Henrik Kristensen.