HR-ansvarlig til udvikling og digitalisering af HR-området
Er du passioneret omkring HR og ønsker du at udvikle og digitalisere HR-funktionen i en organisation i bevægelse? Vil du tage ansvar for at skabe en HR-funktion, der både er strategisk velfunderet og stærk i den daglige drift? Så er det måske dig, vi leder efter!
Om stillingen
Som HR-ansvarlig i TEKNIQ får du en bred og afgørende rolle med stor frihed under ansvar. Du bliver en del af teamet for Digital Forretningsudvikling, hvor vi arbejder målrettet med at effektivisere organisationen og digitalisere vores arbejdsprocesser gennem brug af nye teknologier, herunder AI.
Dine primære opgaver vil være at:
- Drive rekruttering fra A til Z og sikre professionelle onboarding-forløb.
- Udvikle og understøtte strategisktrivsels- og kompetenceudvikling – både individuelt og organisatorisk.
- Være en tæt sparringspartner for ledelsen i forhold til HR-strategi og organisationsudvikling.
- Digitalisere HR-processer og arbejde med implementering af nye HR-værktøjer og AI-løsninger.
- Sikre, at HR-administration og dokumentation understøtter en effektiv drift.
Om dig
Som vores nye HR-ansvarlige har du solid erfaring med rekruttering, onboarding og medarbejderudvikling. Du trives med at arbejde selvstændigt og får energi af at færdes i en stærk faglig og politisk organisation, hvor arbejdstempoet ofte er højt og prioriteringer kan ændres med kort varsel.
Du forstår vigtigheden af både strategisk tænkning og operationel udførelse.
Den rigtige profil kan nikke genkendende til de fleste af følgende:
- Du er selvkørende, proaktiv og trives med en bred palette af opgaver.
- Du er nysgerrig på AI og brugen af digitale værktøjer i en HR-funktion
- Du har blik for, hvordan mennesker udvikler sig bedst – og kan omsætte det til konkrete tiltag, der styrker læring, engagement og kultur
- Du er en stærk kommunikator med gode relationelle evner, der kan navigere på tværs af organisationen.
- Du motiveres af en omskiftelig hverdag og har en fleksibel tilgang til opgavevaretagelsen og et stort service-gen
Du har kendskab til personalejura – du behøver ikke være ekspert, da du har mulighed for at trække på en juridisk sparringspartner.
Lyder stillingen interessant for dig?
Hvis du gerne vil være en del af teamet og har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Teamchef Jesper Gunris Schneider på tlf. 7741 1544.
Ansøgningsfrist er torsdag d. 14/8-2025. Vi forventer at holde 1. samtalerunde den mandag 18. og tirsdag d. 19. august samt 2. samtalerunde mandag den 25. og den tirsdag d. 26. august.
Vi læser ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, så send derfor din ansøgning, CV, eksamensbeviser og evt. andre relevante dokumenter hurtigst muligt elektronisk via ansøgningsknappen "Ansøg" hos Jobindex.
Vi glæder os til at høre fra dig!
-
Om din TEKNIQ som arbejdsplads
Hos TEKNIQ arbejder vi målrettet for at fremme den grønne omstilling og styrke vores medlemmers konkurrenceevne.
Vi tilbyder et dynamisk arbejdsmiljø med stærk faglighed og plads til nytænkning og en sund balance mellem arbejde og fritid. Vi har gode pensions- og forsikringsordninger, inkl. sundhedsforsikring og moderne arbejdsfaciliteter.
Vi er en organisation med højt til loftet, hvor der er plads til forskellighed, humor og faglig sparring, og hvor der er kort fra tanke til handling. Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden, og det er sjovt at gå på arbejde.
Vi har kantineordning og en aktiv personaleforening, der understøtter, at du lærer dine kolleger på tværs af organisationen endnu bedre at kende.
Vi har kontor i både Glostrup og Odense, og dit faste arbejdssted vil være et af stederne, afhængigt af hvor du bor. Vores lokaler i Glostrup er nyrenoverede og ligger tæt på motorvej og offentlig transport, og vores kontor i Odense er i et moderne kontordomicil, som vi deler med andre virksomheder. Begge steder har gode parkeringsforhold.
Vi er i alt 95 medarbejdere, 20 medarbejdere i Odense og 75 i Glostrup.
Du kan læse mere om os, vores arbejdsopgaver og organisation her.