Fyraftensmøde om korrosion og vandkvalitet 23. september 2026 kl. 16
TEKNIQ Arbejdsgiverne Midt-Vestjylland inviterer til fyraftensmøde om korrosionsproblemer og vandkvalitet med efterfølgende middag

Kære medlem af TEKNIQ Arbejdsgiverne Midt-Vestjylland
Kom til fyraftensmøde om korrosionsproblemer og vandkvalitet med efterfølgende middag onsdag den 23. september 2026 kl. 16.00 - 20.00.
PROGRAM
Kl. 16.00 – 18.00
Oplæg v/ Palle Jespersen, teknisk konsulent hos KEMPER, om:
- Vigtigste ændringer i den nye DS 439 (12. december 2024)
- Hvordan undgår vi de fleste korrosionsproblemer i drikkevandsinstallationer - med fokus på de nye materialer, som er kommet de sidste 5 år?
- Hvordan minimerer vi risikoen for stagnation og bakterievækst i brugsvandsinstallationer. Er temperatur-"gymnastik" den rigtige løsning?
- Hvordan sikrer vi en optimal og bedre styring af varmecirkulationsledningen ved så lille et forbrug af vand som muligt?
- Bygningsreglementets krav om sikring mod tilbagestrømning til det offentlige gadeledningsnet og internt i bygningers vandinstallationer
- DS/EN 1717, sikring mod overstrømning i vandinstallationer
- Information om nye tiltag/ændringer ved den nye Rørcenter-anvisning 015 (oktober 2024)
Kl .18.15 – ca. 20.00
Efter det faglige program sluttes der af med fælles middag, hvor der er mulighed for dialog og sparring på tværs.
STED
Sallingsund Salen
KulturCenter Skive - KCS
Skyttevej 12-14
7800 Skive
TILMELDING
Senest fredag den 11. september 2026 via linket til højre.
Arrangementet er for ejere, direktører, ledere og personlige medlemmer.
Begrænset antal pladser – først til mølle og max 2 personer pr. firma.
Arrangementet er gratis.