- 29. juni 2020
Energimærkning straffer varmepumpe-ejere
Når husejere skifter olie- og gasfyr ud med en varmepumpe, bliver de straffet af beregningerne bag energimærkningen. Urimeligt, lyder det fra branchen.
Vi oplever i øjeblikket udfordringer med vores telefonsystem - Vi arbejder på at løse problemet hurtigst muligt!