Tækværket: Hør hvordan chatbots skaffer kunder og sparer tid hos VVSPlus

I en branche præget af traditioner har direktør Louise Houengaard valgt at gå nye veje. Siden etableringen af VVSPlus i 2018 har virksomheden satset massivt på digitalisering.
Hos VVSPlus er det ofte en chatbot der har den første kundekontakt. I det hele taget foregår rigtig meget digitalt. Det har det gjort lige fra starten i 2018, hvor VVSPlus blev grundlagt, som en slags lillesøster til FLD med ambitioner om at gøre det hurtigt, nemt og trygt at være kunde.
"Jeg vil gerne udfordre normerne og være med til at flytte branchen. Vi skal have mere digitalisering ind i branchen, og være mere som Zalando", siger direktøren."
Det startede med ideen om, at kunden via hjemmesiden kunne klikke sig frem til et tilbud med fast pris på 24 timer.
Siden er også bagbutikken blevet digitaliseret, og i dag er det ofte en chatbot, der tålmodigt svarer på VVS-faglige spørgsmål og sælger dig en udendørsbruser. Den er for nylig blevet opgraderet så kunden kan snakke (ikke bare skrive) med chatbotten, og man får svar med Louises egen stemme.
Glæd dig bl.a. til at høre om
- Hvordan chatbot-teknologi kan skabe bedre kundekontakt – og hvad man gør når en kunde vil prutte om prisen med en chatbot
- Historien: Hvordan VVSPlus blev til som en slags digital lillesøster, og på grund af den store succes nu er blevet sin helt egen og et flyttet hjemmefra
- Konkrete besparelser: Hvordan VVSPlus sparer 37 timer ugentligt på administrative opgaver
- Den ny version 2.0 med personlig stemme
- Tanker om nye partnerskaber i branchen
Louise deler åbent ud af sine erfaringer med at udfordre branchen gennem digitalisering, og deler tanker om hvordan vi kan løfte branchen gennem nye partnerskaber.
Der bliver selvfølgelig også lejlighed til at stille spørgsmål.
Tilmelding
Webinaret er for medlemmer af TEKNIQ. Deltagelse er en del af medlemskabet.
Du tilmelder dig via "Tilmeld" i boksen til højre. Husk at være logget ind.
Anden praktisk information
Webinaret bliver afholdt, som en del af TEKNIQs digitaliseringsnetværk "Tækværket".
Webinaret online via Microsoft Teams. Du vil få en mail forinden med link og vejledning til, hvordan du tilgår webinaret.
Vi gør opmærksom på, at webinaret optages og lægges efterfølgende tilgængeligt på hjemmesiden.