TEKNIQ-medarbejderne er på seminar i dag for at blive endnu bedre til at yde dig rådgivning. Derfor er der i dag begrænset telefonisk rådgivning – vi glæder os til at hjælpe dig mandag.
KVIQ’este vej til eksperthjælp
Publiceret:22. mar. 2024
Skrevet af:Mads Hagemann Petersen
Video: TEKNIQ Arbejdsgivernes kunstige intelligens KVIQ vinder indpas hos medlemmerne, der har udvekslet næsten syv tusinde spørgsmål og svar på under tre måneder.
KVIQ er hyppigt brugt af TEKNIQ Arbejdsgivernes medlemsvirksomheder, der siden 8. januar har startet næsten 1500 samtaler og udvekslet næsten 7000 spørgsmål og svar med TEKNIQ Arbejdsgivernes nyeste digitale tiltag – den kunstige intelligens KVIQ.
Chatbotten samler viden fra alle organisationens eksperter, og er i stand til at svare på spørgsmål i alle døgnets timer og på alle ugens dage – også i påskeferien. Og man kan regne med de svar, man får fra KVIQ, der, modsat andre AI-programmer, ikke hallucinerer og prøver at svare på spørgsmål, den ikke kender svaret på.
Se med herunder og hør mere om fordelene ved KVIQ.